Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

Σποράδες ΚΚΕ: «Πακέτο» στους ιδιώτες επενδυτές το αεροδρόμιο Σκιάθου


Σε ανακοίνωσή του σχετικά με την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων ο Τομέας Υπαίθρου του ΚΚΕ αναφέρει: «Πακέτο» στην κοινοπραξία της γερμανικής «Fraport» με τη «Slentel» (όμιλος Κοπελούζου) εκχώρησε η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας (της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου).
Με αυτό τον τρόπο ολοκληρώνει κατά γράμμα και στο ακέραιο τους όρους της συμφωνίας, όπως είχαν αποφασιστεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και το ΤΑΙΠΕΔ, με βάση και το αποτέλεσμα του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίησή τους.
Να σημειωθεί ότι για την ιδιωτικοποίηση αυτών των αεροδρομίων ο ΣΥΡΙΖΑ εμφανιζόταν παλιότερα να προβάλει διάφορες «ενστάσεις», όπως περί όρων που δεν είναι προς το συμφέρον του ελληνικού Δημοσίου, ξεπουλήματος κ.ά...

Πρόκειται για ακόμη μια «κωλοτούμπα» που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να «δικαιολογηθεί» ως εξέλιξη που συμφέρει το λαό και που πρέπει να καταγγελθεί.
Το τίμημα ύψους 1,23 δισ. ευρώ καθώς και η «δέσμευση» της κοινοπραξίας «Fraport» - «Slentel» ότι θα πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 330 εκατ. ευρώ στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ σε ολόκληρη την περίοδο που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης  (δηλαδή 40 χρόνια) υπολείπονται κατά πολύ από τα δεκάδες δις που επένδυσε όλα αυτά τα χρόνια ο ελληνικός λαός για την κατασκευή υποδομών, τη συντήρηση τους και τη λειτουργία αυτών των αεροδρομίων. Πολύ περισσότερο και σε ότι αφορά μόνο τη Σκιάθο ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη επένδυση επέκτασης με χρήματα του ελληνικού λαού ύψους 15 εκατ. ευρώ.
Στην πραγματικότητα παραδίδονται τζάμπα υποδομές στο ιδιωτικό κεφάλαιο και με εξασφαλισμένα υψηλότατα κέρδη. Αυτή η εξέλιξη θα κάνει πανάκριβες και απαγορευτικές για το λαό τις αεροπορικές μεταφορές και θα οδηγήσει στην επιδείνωση της θέσης των εργαζομένων σ’ αυτές. Επίσης, η εκποίηση αυτή αφενός μεν εξυπηρετεί τα προαπαιτούμενα των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων και αφετέρου υλοποιεί την ευρωενωσιακή πολιτική για απελευθέρωση των αερομεταφορών.
Εξίσου μεγάλες είναι και οι ευθύνες των τοπικών αρχών (Δήμων, Περιφέρεια κ.λ.π) που συναινούν με αυτή την πολιτική και τη δικαιολογούν ότι δήθεν εξυπηρετεί την ανάπτυξη !
Και τα αεροδρόμια βέβαια είναι μόνο η αρχή. Η συγκυβέρνηση δεσμεύεται στο προσεχές διάστημα να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που χρειάζονται για την «αξιοποίηση», δηλαδή ξεπούλημα των: ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Εγνατία Οδό, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, τη ΔΕΣΦΑ, το συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης, τις εκτάσεις σε Ποσείδι Χαλκιδικής και Αφάντου Ρόδου. Και έπεται συνέχεια !!!
Το ΚΚΕ  επισημαίνει για άλλη μια φορά ότι και απ’ αυτή την εξέλιξη αναδεικνύεται ότι η ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών είναι ασύμβατη με τα συμφέροντα των μονοπωλιακών ομίλων και την πολιτική της ΕΕ και γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί απ’ το λαό.
Μοναδικός δρόμος είναι η ανασύνταξη του κινήματος και η σύγκρουση με αυτή την πολιτική, η πάλη για την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών, ο αγώνας για ρήξη με την εξουσία των μονοπωλίων, η Συμμαχία για τη Λαϊκή εξουσία, με σχεδιασμένη οικονομία και απεμπλοκή από τους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς (Ε.Ε., ΔΝΤ, ΝΑΤΟ κ.λ.π.), τη μονομερή διαγραφή του χρέους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger