Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Νεκρός μηχανοδηγός του ρυμουλκού «Χρήστος 22» - Ανακοίνωση των ναυτεργατικών σωματείων Ανακοίνωση των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων

Φωτό αρχείου
Θανάσιμα τραυματίστηκε νωρίτερα σήμερα το πρωί ο μηχανοδηγός Α του ρυμουλκού «Χρήστος 22».
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια ρυμούλκησης του πλοίου «Χάμερ Σπίριτ» από το ρυμουλκό «Χρήστος 22», στη ράδα στο λιμάνι του Πειραιά, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ο κάβος μπλέχτηκε στην προπέλα του πλοίου, με αποτέλεσμα να τεντώσει, ακολούθως να σπάσει και να τραυματίσει θανάσιμα τον άτυχο ναύκληρο.
Στο σημείο έχουν σπεύσει άνδρες του Λιμενικού για να ερευνήσουν τα αίτια του θανατηφόρου ατυχήματος.

Ουσιαστικά η αντιλαική πολιτική της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κινούμενη στην ίδια ρότα των προηγούμενων κυβερνήσεων, έχει οδυνηρές συνέπειες και για τους ναυτεργάτες, καθώς αυξάνονται οι κρίκοι στην αλυσίδα των εφοπλιστικών εγκλημάτων σε βάρος των ναυτεργατών. Αυτά αναδεικνύονται και από την ανακοίνωση των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων με αφορμή το νέο θανατηφόρο, στην οποία τονίζεται ότι:«οι μειωμένες οργανικές συνθέσεις σκοτώνουν τους ναυτεργάτες. Ακόμη ένα έγκλημα στο βωμό της κερδοφορίας των εφοπλιστών.
Τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ – ΠΕΠΡΝ, «εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους στην ναυτεργατική οικογένεια και τους συγγενείς του Μηχανοδηγού Α’ Κασούρα Γεράσιμου, για τον τραγικό θάνατο του κατά την διάρκεια της εργασίας του.
Το τραγικό συμβάν που συνέβη στο Ρ/Κ «ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΙΙ» της ναυτιλιακής εταιρείας «SPANOPOULOS BROS GROUP», επιβεβαιώνει τις επανειλημμένες καταγγελίες μας για τις μειωμένες οργανικές συνθέσεις, που εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους στην ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής, ενώ σωρεία είναι τα ατυχήματα τα οποία δεν γίνονται γνωστά.
Οργιάζει η αυθαιρεσία και η εργοδοτική τρομοκρατία, παραβιάζονται οι ΣΣΕ, με εργαζόμενους πολλαπλών καθηκόντων, όπως στο συγκεκριμένο συμβάν που στην διαδικασία περισυλλογής του κάβου ρυμούλκησης συμμετείχε ο Μηχανοδηγός Α’, ενώ η σύνθεση του πλοίου αποτελείται από 6 ναυτεργάτες.
Οι ευθύνες είναι αποκλειστικά του ΥΕΝ και των εφοπλιστών, που κατά την συνήθη πρακτική μεταφέρουν τις ευθύνες στον κυβερνήτη του πλοίου.
Όλοι οι αρμόδιοι γνωρίζουν ότι δεν είναι δυνατόν, με αυτό τον αριθμό ναυτολογημένων, με τις ώρες που εργάζονται, τα διπλά και τριπλά καθήκοντα που ανατίθενται στους εργαζόμενους, για να αυξήσουν τα κέρδη τους οι εφοπλιστές, μειώνοντας την τιμή της εργατικής δύναμης, υπονομεύεται ακόμα και η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger