Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Πιστεύω πολύ στο Θεό, αλλά είμαι κατά των ρασοφόρων κοιλαράδων και υπέρ των νέων παπάδων

Της Ασημίνας Ρούσσου
Λίγες μέρες πριν από τη μεγάλη εορτή του Πάσχα, το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ επικοινώνησε με τον γνωστό ηθοποιό Κώστα Βουτσά.
Μας εκμυστηρεύτηκε τη σχέση του με το Θεό αλλά και τους ιερείς.

Ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: " Είμαι χριστιανός . Πιστεύω στο Θεό. Έχω ανάγκη να πιστεύω. Το σπίτι μου είναι γεμάτο εικόνες. Είμαι κατά των ρασοφόρων κοιλαράδων που εκμεταλλεύονται τη θέση τους και πολλές φορές με τις πράξεις τους μειώνουν τη θρησκεία μας . Είμαι υπέρ των νέων παπάδων που είναι σε δράση και βοηθούν όπως ο πατέρας Αντώνιος ο οποίος κάνει ένα θεάρεστο έργο στο Δήμο Αθηνών βοηθώντας, σιτίζοντας και αναθρέφοντας ορφανά παιδιά ή παιδιά αδυνατούντων . "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger