Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Είναι ύψιστη τιμή, αλλά…!

Είναι ύψιστη τιμή, αλλά…!

Όταν πριν από περίπου ένα χρόνο ο Δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος, μου έκανε πρόταση να αναμειχθώ στα του Δήμου, εξεπλάγην. Όχι γιατί αυτά δεν γίνονται συχνά, αλλά γιατί εγώ ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι θα «έμπαινα» για οποιοδήποτε λόγο στην πολιτική.
Θέλω να ξεκαθαρίσω, πως ποτέ δεν είχα σχέσεις φιλικές με πολιτικά πρόσωπα. Με όσους πολιτικούς συναναστρεφόμουν για τις ανάγκες του ρεπορτάζ, πάντα υπήρχε η απόσταση που πρέπει ανάμεσα σε έναν δημοσιογράφο και σε  έναν άνθρωπο της εξουσίας.
Όπως επίσης ποτέ δεν ανήκα σε κανένα πολιτικό κόμμα. Θεωρούσα και θεωρώ, ρομαντικά ίσως, ότι το χρέος του δημοσιογράφου είναι να βρίσκεται απέναντι από την εξουσία και να την κρίνει.
Όταν μάλιστα δύο ή τρεις φορές, κάποιοι διευθυντές της ΕΡΤ,  γνωστοί μου, μου  είχαν κάνει πρόταση να μεταγραφώ εκεί από το κανάλι μου τον Άλφα για μεγαλύτερη σιγουριά και καλύτερες αποδοχές, είχα αρνηθεί ευγενικά γιατί η πρώτη και τελευταία σκέψη που έκανα, ήταν ότι δεν ήθελα να «στιγματιστώ» ως κυβερνητικός διεκδικώντας μια θέση στο δημόσιο.
Ζω και εργάζομαι στον Πειραιά. Έχω αυτή την τύχη να συνδυάζω και τα δύο στην ομορφότερη πόλη της Ελλάδας. Ξεκίνησα τη δημοσιογραφική μου καριέρα από το Πειραϊκό-ναυτιλιακό ρεπορτάζ, πριν από 23 χρόνια.
Άρα λοιπόν και ως δημοσιογράφος, αλλά κυρίως ως δημότης του Πειραιά, έχω το δικαίωμα να κρίνω και να πω την γνώμη μου για τον εκάστοτε Δήμαρχο της πόλης.
Κι επειδή λοιπόν ζω σ αυτή την πόλη, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η τελευταία θητεία, αυτή του Μιχαλολιάκου, θεωρώ ότι είναι ίσως η πιο επιτυχημένη των τελευταίων ετών.
Οι πιο παλιοί μου λένε ότι έχουν να δουν οδοκαθαριστές από την εποχή του Σκυλίτση.
Το είχα πει στον Δήμαρχο από την αρχή της λειτουργίας του zouglaport. «Είμαι εδώ για να γράφω και τα καλά και τα στραβά».
Κι όπως κατά καιρούς έχω γράψει για τις δραστηριότητες και τα έργα του Δήμου, έτσι έχω επισημάνει και τα κακώς κείμενα.
Ο Δήμαρχος Πειραιά, μου έχει αποδείξει ότι παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις επισημάνσεις μου κατά καιρούς. Είναι παρών σε κάθε πρόβλημα της πόλης κι αυτό το εκτιμά ο κόσμος.
Εκτιμά και την δημοσιογραφική μου άποψη αλλά και την αγάπη που δείχνω για την πόλη που ζω. Γι αυτό και μου έκανε την πρόταση να είμαι στο ψηφοδέλτιό του στις εκλογές του Μαΐου.
Ειλικρινά, αισθάνομαι ότι είναι η ύψιστη τιμή που μπορεί να σου κάνει η πόλη σου. Το να εκτιμά ο πρώτος πολίτης του Πειραιά, τις ικανότητες ενός ανθρώπου αλλά και την θέλησή του να βοηθήσει είναι αξία που δεν πληρώνεται με τίποτα.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά όμως είναι κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την συνείδησή μου. Κι αυτό γιατί αν έπρεπε να συμμετέχω σε μια τέτοια προσπάθεια θα ήμουν υποχρεωμένος να αποχωριστώ την αγαπημένη μου δημοσιογραφία για να δοθώ ολοκληρωτικά σε αυτό το νέο.
Κάτι τέτοιο όμως, δεν είναι στις προθέσεις μου. Θα έπρεπε να σταματήσω να είμαι δημοσιογράφος και δεν μπορώ να το κάνω αυτό.
Είναι πραγματικά μεγάλη μου τιμή που ο Βασίλης Μιχαλολιάκος με επέλεξε για να είμαι στον συνδυασμό του. Ωστόσο το  μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να συνεχίσω να βοηθάω την πόλη μου από το δικό μου μετερίζι.
Ο Δήμαρχος γνωρίζει πως οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να ζητήσει τη γνώμη μου, όπως κάνει με πάρα πολύ κόσμο. Γιατί σε αντίθεση με άλλους «άρχοντες» έχει ανοιχτά μυαλά και … αυτιά. Θα τους ακούσει όλους. Οποιασδήποτε ηλικίας και οποιουδήποτε χρωματισμού.
Γι αυτό ίσως και να θεωρείται ο πιο πετυχημένος Δήμαρχος που πέρασε μέχρι τώρα.
Αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω και δημόσια μέσα από την ιστοσελίδα που κρατά ψηλά τη σημαία του πειραϊκού ρεπορτάζ.
Και εύχομαι η πόλη μας, να συνεχίσει να είναι ένα καράβι που θα πλέει σε ήσυχα νερά!
Ζαφείρης Σπυριδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger