Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Το ψωμί της ξενιτειάς είναι πικρό (αν πρέπει να πληρώνεις εισιτήρια με Aegean Airlines)... H "ελεύθερη οικονομία" & οι ιδιωτικοποιήσεις θα φέρουν "ανάπτυξη" -και στην ιδιωτικοποίηση του νερού- για να μπουκώσουν χρήμα οι χρηματοδότες των Γερμανοτσολιάδων!

8 Οκτώβρη 2007: "Στόχος η Ολυμπιακή να παραμείνει ζωντανή και εν συνεχεία να ιδιωτικοποιηθεί"... δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης 
* Το κατόρθωσαν τα γερμανοτσογλάνια και οι ιδιώτες προχώρησαν μέσω του ανταγωνισμού στις μειώσεις τιμολογίων και... φυσικά ΜΙΖΕΣ δεν υπήρξαν, αλλά μόνο ΚΕΡΔΗ!
Έτσι θα έχουμε και μείωση τιμολογίων στο ρεύμα, το νερό, τα τρένα... το εγγυάται ο Μπενύτο Βενιζέλος με τον πρωθυπουργό του Α. Σαμαρά και τον Βορίδη!
** Τελικά φταίνε τα καθίκια οι άνεργοι, οι απολυμένοι που του έριξαν μερικές ψιλές;
Τι λέει η αδέκαστη ελληνική δικαιοσύνη που δικάζει στο "όνομα του λαού" και πλουτίζει τους τραπεζίτες;

Κωνσταντίνος Αναστόπουλος
Είμαι κάτοικος Βρυξελλών από τον Ιούνιο του 2008, τότε που ακόμα η Ολυμπιακή πετούσε σε Ευρωπαϊκούς και μη προορισμούς, συμπεριλαμβανομένου και του Βελγίου με απευθείας πτήσεις από και προς Αθήνα, έχοντας ως άμεσους ανταγωνιστές, για τη συγκεκριμένη χώρα, την Aegean Airlines και την Brussels Airlines.
Τότε επέλεγα την Ολυμπιακή που ήταν η φθηνότερη με μέσο όρο 270€ (οι τιμές που αναφέρονται είναι πάντα με επιστροφή). Μετά το "success story" της ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής το 2009, - που ουσιαστικά την...
αφάνισε από τον παγκόσμιο αεροπορικό χάρτη, αλλά αυτό είναι θέμα από μόνο του-, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ την Aegean Airlines. Ο μέσος όρος του εισιτηρίου της το 2009 ήταν στα 300€.
Η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής κατέστησε ουσιαστικά την Aegean Airlines ως μονοπωλιακή αεροπορική εταιρία από την Ελλάδα προς την Ευρώπη. Από την στιγμή αυτή και μετέπειτα ξεκίνησε σταδιακά η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων. Το αποκορύφωμα των αυξήσεων έγινε ύστερα από την ανεπιτυχή συγχώνευση της Aegean Airlines με την Ολυμπιακή, εξαιτίας της άρνησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού (δεν υπήρχε ουσιαστικά άλλος αερομεταφορέας τότε στην Ελλάδα).
Οι δύο αεροπορικές ισχυρίστηκαν πως ήθελαν να παραμείνουν "ανταγωνιστικές", ελαττώνοντας τα κόστη και για αυτό οδηγήθηκαν σε αυτό το εγχείρημα. Μετά από το όχι της Ε.Ε., η Aegean Airlines επικαλέστηκε την οικονομική κρίση, τις τιμές του πετρελαίου κλπ, και στο όνομα αυτών φτάνουμε σήμερα, τον Ιούνιο του 2013, στον εξωφρενικό μέσο όρο, - πάντα για Αθήνα-Βρυξέλλες μιλάμε, των 430€ (δηλαδή αύξηση της τάξης του 43,33% από το 2009).
Για περίοδο εορτών και του καλοκαιριού δεν το συζητάμε, οι τιμές φτάνουν στα ύψη.
Παράδειγμα 1: φέτος το Πάσχα, 5 Μαΐου ήταν, ήθελα να κατέβω και αναζητούσα εισιτήρια από Γενάρη (υποτίθεται όσο πιο νωρίς ψάχνεσαι τόσο καλύτερη τιμή θα βρεις), η τιμή κυμαίνονταν στα 530€ ! δηλαδή 76,66% πιο ακριβά. Με τόσα λεφτά πέταξα το 2011 από Βρυξέλλες για Νέα Υόρκη, με επιστροφή από Βοστώνη.
Απλή παρατήρηση: η πτήση για Αμερική είναι υπερατλαντική και κάτι παραπάνω από 7ώρες, ενώ η πτήση για Αθήνα είναι 3ώρες μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
Παράδειγμα 2: Με το που γύρισα το Πάσχα (κατέβηκα τελικά με άλλη αεροπορική με τα μισά λεφτά) οριστικοποίησα την καλοκαιρινή μου άδεια και τέλη Μαΐου ξεκίνησα να ψάχνω για να κατέβω τέλη Ιουλίου. Η τιμή που μου εμφάνιζε το σύστημα; σχεδόν 600€!!! (100% ακριβότερη). Πείτε μου εσείς, υπάρχει καμία λογική σε όλα αυτά;
Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο, πέρα από την προσωπική μου αγανάκτηση, στάθηκε η διαμαρτυρία της Ryanair προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για τους υπερβολικούς φόρους που έχει θέσει, λέγοντας, πέρα από πολλά άλλα, με υπαινιγμό προς την Aegean Airlines, πως σε διαφορετική περίπτωση θα μετέφερε εκατομμύρια τουρίστες τον χρόνο στην Αθήνα. Η Aegean Airlines απάντησε ούτε λίγο ούτε πολύ πως δε θέλει να μεταφέρει τουρίστες "τσίπηδες" (η Ryanair είναι χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρία), παρά μόνο λίγους και καλούς. Έρχομαι λοιπόν εγώ ως πελάτης/καταναλωτής και ερωτώ την Aegean Airlines:
- Τους χιλιάδες Έλληνες που κατοικούν για διάφορους λόγους στην Ευρώπη (ούτε λόγος για τους Έλληνες της Αμερικής και της Αυστραλίας, ήδη τους έχουμε αποκλείσει κόβοντας τις απευθείας πτήσεις προς την Ελλάδα) και θέλουν να επισκέπτονται την πατρίδα τους σε κάθε ευκαιρία, και να βλέπουν τους δικούς τους ανθρώπους, τους θεωρεί "τσίπηδες";
- Πώς ακριβώς συμβάλλει στον τουρισμό φέρνοντας λίγους όπως η ίδια αναφέρει; Με 600€ τιμή εισιτηρίου την περίοδο του καλοκαιριού, όχι λίγους, αλλά ελαχιστότατους τουρίστες θα μεταφέρει.
- Από πότε ένας τουρίστας που κάνει το αυτονόητο, έρευνα αγοράς για την καλύτερη δυνατή τιμή, θεωρείται τσίπης;
- Η Aegean Airlines θέλει να πλασάρεται ως αεροπορική εταιρία πολυτελείας; Ας φροντίσει να παρέχει λοιπόν αεροπλάνα και υπηρεσίες σαν της Εmirates ή της Singapore Airlines, -από τις καλύτερες αεροπορικές στον κόσμο, - και ας έρθει να μας μιλήσει για ακριβές τιμές!
Προσωπικά από πέρυσι τον Δεκέμβριο άρχισα να ψάχνομαι για τα καλά για εναλλακτικούς τρόπους ώστε να κατεβαίνω στην Ελλάδα, αφού η Aegean Airlines έχει βαλθεί να μου στερήσει τη πατρίδα μου με την τιμολογιακή της πολιτική.
Εάν κάποια στιγμή αφανιστεί από τον χάρτη και η Aegean Airlines θα φταίνε οι πελάτες που δεν την επιλέγουν ή η ίδια της η πολιτική;
Καλά ταξίδια … στο κόσμο των αποφάσεών σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger