Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

O Σουλεϊμάν για το τσουνάμι οργής

Την άποψή του, για τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στην Τουρκία, το λαϊκό κίνημα και την αστυνομική βία, παρέθεσε με ανάρτησή του στο Facebook, ο Τούρκος ηθοποιός, Xαλίτ Εργκέντς, πιο γνωστός ως Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής.

Στην επιστολή αναφέρει μεταξύ άλλων: «Σε όλη μου τη ζωή δεν ήμουν υπέρ του καβγά. Δεν σήκωσα χέρι ποτέ σε κανέναν. Είμαι αρκετά ήρεμος άνθρωπος. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν το χαρακτήρα μου. Πιστεύω πως το πιο άλυτο πρόβλημα μπορεί να λυθεί με κουβέντα, με αλληλοκατανόηση.


Ο δικός μου τρόπος επίλυσης προβλημάτων θα είναι αυτός. Δεν στηρίζω και δεν θα στηρίξω κανέναν που ασκεί βία, είτε είναι το κράτος ή η αστυνομία. Όποιος ασκεί βία θα γίνει άδικος ακόμη και αν έχει δίκιο. Όποιος έχει άδικο όσο και να ασκεί βία δεν θα έχει δίκιο. Αυτό που εγώ από την αρχή είδα, απέναντι στην ασύμμετρη βία της αστυνομίας, υπήρχε ένα πλήθος, που απλά στέκονταν και αντιστέκονταν αργότερα αυτό το πλήθος στηρίχθηκε από ανθρώπους από κάθε πίστη από κάθε ιδεολογική σκέψη από κάθε ηλικία και από κάθε κοινωνική ομάδα. Αυτό το πλήθος αυξήθηκε. Είναι δηλαδή ένα λαϊκό κίνημα», αναφέρει μεταξύ άλλων ο τηλεοπτικός Σουλεϊμάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger