Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

"ΤΑΪΖΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΑΣΤΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ"!

karaberis1
Βλέπει ότι σφίγγει επικίνδυνα ο κλοιός γύρω του και άρχισε να εκθέτει κόσμο. Αποκαλυπτικός ήταν στην απολογία του ο κατηγορούμενος ως εγκέφαλος του μεγάλου κυκλώματος εκβιαστών και τοκογλύφων, Μάρκος Καραμπέρης. Όπως υποστήριξε στο παρελθόν έπαιζε μπάσκετ με τον υφυπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Ιωαννίδη.
Στο στόμα του όμως έπιασε και τον Γ.Καρατζαφέρη με το ψηφοδέλτιο του οποίου κατέβηκε ως υποψήφιος περιφερειάρχης Ημαθίας στις τελευταίες εκλογές: "Ο κ.Καρατζαφέρης, το 2009 με είπε παλιάνθρωπο, αλλά ξεχνά όσα έκανα γι' αυτόν και πως τάιζα και φίλους του και δημοσιογράφους με ζωντανούς αστακούς"!

Τόνισε ακόμη ότι "είμαι τελειωμένος. Θέλω να μου τα πάρουν όλα οι τράπεζες που είναι οι μεγαλύτεροι τοκογλύφοι. Δε χρωστάω ούτε ένα ευρώ στην εφορία και όλα μου τα ακίνητα είναι δεσμευμένα. Εδώ μου πήρανε για 90.000 τη Λαμποργκίνι που έκανε 360.000 ευρώ".
Ανέφερε ότι δεν έχει χρήματα και έτσι "αναγκάστηκε η μητέρα μου να πουλήσει όλα της τα χρυσαφικά για τα έξοδα της δίκης και έπαθε εγκεφαλικό", παρόλο που πολλοί του χρωστάνε όπως ο συγκατηγορούμενός του δημοσιογράφος της ΕΤ-3 για τον οποίο είπε "μου χρωστάει 12.500 ευρώ αλλά πως να μου τα δώσει αφού τρώει από την πρόνοια".
Τέλος σημείωσε πως όλα οφείλονται στο πάθος του για τον τζόγο και πως "όταν βγω από τη φυλακή θα κάνω ένα ίδρυμα για απεξάρτηση από τον τζόγο"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger