Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Οι διάλογοι «φωτιά» του κυκλώματος ναρκωτικών με το Βολιώτη αστυνόμο

Αποκαλυπτικοί είναι οι διάλογοι των Αλβανών "εγκέφαλων" του κυκλώματος ναρκωτικών, στο οποίο εμπλέκονται αστυνομικοί, όπως τους δημοσιοποίησε η ιστοσελίδα www.enikos.gr.

Διάλογος 1.
Ο Τζουλιάν Μπέγκο ο Γιάννης ή Γιώργος της σπείρας, σε τηλεφωνική συνομιλία επιχειρεί να νουθετήσει τον διοικητή του τμήματος δίωξης ναρκωτικών στο Βόλο, για να εξασφαλίσει ότι έγκλειστος Αλβανός-μέλος της σπείρας θα έχει ευνοϊκή ποινή.

Αλβανός εγκέφαλος σπείρας: Τη δουλειά πες τη δίνει ο Αλβανός από μέσα (ο έγκλειστος) που τον έχουμε πιάσει εμείς πες. Κι εκείνο αγοραπωλησία θα το κάνουμε. Κατάλαβες? Θα κάτσει κάποιος με τα φράγκα στην καφετέρια και θα μας πούνε αυτοί τάδε δρόμο. Θα πάει ο Μήτσος τάδε δρόμο, θα τα φορτώσουν μπαμ-μπαμ εκεί έξω από τα Γιάννενα στα χόρτα που τα αφήνουν. Υπάρχει κι άλλο\ ένα στη Λάρισα (φορτίο ναρκωτικών). Να ξέρεις, με τρία κιλά. Υπολόγισε 6,5 χιλιάρικα το κιλό.
Τι να κάνω? πες (υποδεικνύει στον διοικητή δίωξης ναρκωτικών Βόλου): Οι κρατούμενοι που έχω πιάσει, αυτοί μου δίνουν τις δουλειές. Μην πεις τίποτα για μένα.

Διάλογος 2.

Αλβανός εγκέφαλος σπείρας (Τζουλιάν Μπέγκο) σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον διοικητή τουν τμήματος δίωξης ναρκωτικών Βόλου: Λοιπόν, είναι 80 κιλά μαύρου. Τα θέλετε? Ναι ή όχι? Πρέπει αύριο όμως. Θα συναντηθεί ο έμπορας ο ένας μαζί μου και με τον Μήτσο. Κι ο ένας θα πάει να φορτώσει εκεί που θα μας πει αυτός. Λεφτά? Άστο έχω εγώ επάνω μου. Έχω 76 χιλιάρικα, φτάνουν?

Η ιστοσελίδα, παραθέτει άλλους δύο διαλόγους του συλληφθέντα αστυνομικού του τμήματος αλλοδαπών Θεσσαλονίκης με τον Αλβανό εγκέφαλο της σπείρας και του συλληφθέντα αστυνομικού του τμήματος αλλοδαπών Θεσσαλονίκης με τον Αλβανό έμπορο ναρκωτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger