ναυτεργατών. Ενδεικτικά ας αναφερθεί ότι το 2010 οι Ελληνες εφοπλιστές διέθεταν 3.185 πλοία (άνω των 1.000 κόρων ολικής χωρητικότητας) με τονάζ 202 εκατ. tdw, χωρίς τις νέες παραγγελίες. Βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλιακής πυραμίδας και έχουν στην ιδιοκτησία τους, στις συνθήκες κρίσης, πάνω από το 15% του παγκόσμιου στόλου. Από το Γενάρη μέχρι τον Οκτώβρη του 2010, παρήγγειλαν 237 πλοία αξίας 6,3 δισ. δολαρίων και αγόρασαν από δεύτερο χέρι 285 πλοία αξίας 8,9 δισ. δολάρια και κατέχουν τα πρωτεία. Από το Γενάρη μέχρι τον Οκτώβρη του 2011 παρήγγειλαν 156 νέα πλοία αξίας 11 δισ. δολαρίων, ενώ από την αρχή του 2012 έχουν επενδύσει 7,3 δισ. δολαρίων αγοράζοντας και παραγγέλλοντας νέα πλοία στα ναυπηγεία. Με άλλα λόγια, καταγράφουν αμύθητα κέρδη ακόμα και σε συνθήκες κρίσης και ακριβώς αυτήν την κερδοφορία θέλει να περιφρουρήσει ο πρόεδρος της ΕΕΕ με την πρότασή του για δήθεν 100.000 νέες θέσεις εργασίας, αφού προϋπόθεση για την υλοποίησή της είναι να δεχτούν οι ναυτεργάτες «τη διάταξη που υπάρχει στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και αφορά στην υπογραφή ατομικών συμβάσεων απασχόλησης»(!).
ΣΚΟΠΕΛΟΣ ΝΙΟΥΣ To skopelos-news είναι το Νο1 ειδησεογραφικό Site των Βορείων Σποραδων, καθώς επίσης και το πιο αποτελεσματικό εργαλείο προβολής και επικοινωνίας της επιχείρησης σας σε τοπικό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Με μόλις 10 χρόνια λειτουργίας, το skopelos-news έχει καταφέρει την Πανελλήνια αναγνώριση του, μέσα από μεγάλα ρεπορτάζ και επιτυχίες. Μάλιστα αποτελεί την πηγή ενημέρωσης όλων των μεγάλων Μ.Μ.Ε της χώρας στις Βόρειες Σποράδες
Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012
Εφοπλιστική πρόκληση και κοροϊδία
ναυτεργατών. Ενδεικτικά ας αναφερθεί ότι το 2010 οι Ελληνες εφοπλιστές διέθεταν 3.185 πλοία (άνω των 1.000 κόρων ολικής χωρητικότητας) με τονάζ 202 εκατ. tdw, χωρίς τις νέες παραγγελίες. Βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλιακής πυραμίδας και έχουν στην ιδιοκτησία τους, στις συνθήκες κρίσης, πάνω από το 15% του παγκόσμιου στόλου. Από το Γενάρη μέχρι τον Οκτώβρη του 2010, παρήγγειλαν 237 πλοία αξίας 6,3 δισ. δολαρίων και αγόρασαν από δεύτερο χέρι 285 πλοία αξίας 8,9 δισ. δολάρια και κατέχουν τα πρωτεία. Από το Γενάρη μέχρι τον Οκτώβρη του 2011 παρήγγειλαν 156 νέα πλοία αξίας 11 δισ. δολαρίων, ενώ από την αρχή του 2012 έχουν επενδύσει 7,3 δισ. δολαρίων αγοράζοντας και παραγγέλλοντας νέα πλοία στα ναυπηγεία. Με άλλα λόγια, καταγράφουν αμύθητα κέρδη ακόμα και σε συνθήκες κρίσης και ακριβώς αυτήν την κερδοφορία θέλει να περιφρουρήσει ο πρόεδρος της ΕΕΕ με την πρότασή του για δήθεν 100.000 νέες θέσεις εργασίας, αφού προϋπόθεση για την υλοποίησή της είναι να δεχτούν οι ναυτεργάτες «τη διάταξη που υπάρχει στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και αφορά στην υπογραφή ατομικών συμβάσεων απασχόλησης»(!).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου