Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΥΝΙΚΗ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ Η αμαρτωλή Θεοδώρα και ο αμετανόητος δολοφόνος

Εναν χρόνο πριν, τον Νοέμβριο του 2011, ο πατήρ Αυγερόπουλος και η γυναίκα του Θεοδώρα Καρβέλα έδειχναν αγαπημένο ζευγάρι στον γάμο της αδελφής του παπά. «Τηλεφωνήθηκα με τον Νικόλαο Παναγόπουλο, με τον οποίο διατηρώ εξωσυζυγική σχέση, κι ο οποίος μου είπε ότι θέλει να σκοτώσει τον άντρα μου, κι όπου τον βρει θα το κάνει γιατί με επιθυμούσε ερωτικά και δεν ήθελε να με μοιράζεται»

Εναν χρόνο πριν, τον Νοέμβριο του 2011, ο πατήρ Αυγερόπουλος και η γυναίκα του Θεοδώρα Καρβέλα έδειχναν αγαπημένο ζευγάρι στον γάμο της αδελφής του παπά.
Συγκλονίζουν οι απολογίες των δραστών της δολοφονίας του ιερέα Αθανάσιου Αυγερόπουλου στη μοιραία διασταύρωση στα Κρέστενα Ηλείας. Ο κυνισμός της αμαρτωλής παπαδιάς, Θεοδώρας Καρβέλα-Αυγεροπούλου, και του εραστή της Νίκου Παναγόπουλου, άφησε εμβρόντητους ακόμη και τους ανακριτές.
Τους άκουγαν αποσβολωμένοι να περιγράφουν τις κρυφές συνευρέσεις τους, το ακόρεστο ερωτικό πάθος και το θανατηφόρο σχέδιο που περιέπλεκαν οι δυο τους στα... παράνομα σεντόνια!
Εκείνη, παραδεχόμενη την ερωτική της σχέση με τον δράστη, τον κατηγορεί για παθολογική ζήλια που οδήγησε τελικά στον φόνο του παπα- Θανάση, κι εκείνος ότι υπήρξε άβουλο όργανό της, στην προσπάθεια που έκανε να βρει... δολοφόνο για τον άντρα της! Η 43χρονη Θεοδώρα Αυγεροπούλου, στην οποία αποδίδεται η κατηγορία της ανθρωποκτονίας με πρόθεση κατά συναυτουργία, λέει στην κατάθεσή της, που αποκαλύπτει σήμερα το «Εθνος της Κυριακής»: «...τηλεφωνήθηκα με τον Νικόλαο Παναγόπουλο, με τον οποίο διατηρώ εξωσυζυγική σχέση, κι ο οποίος μου είπε ότι θέλει να σκοτώσει τον άντρα μου, κι όπου τον βρει θα το κάνει.
Τον αποκαλούσε γουρούνι.
Ολα αυτά γιατί με επιθυμούσε ερωτικά και δεν ήθελε να με μοιράζεται. Μάλιστα τον αποκαλούσε "γουρούνι"... Mου επανέλαβε ότι δεν θέλει να με αγγίζει κανένας και να μην κάνω έρωτα με το "γουρούνι", εννοώντας τον σύζυγό μου. Εγώ του απάντησα ότι είναι άρρωστος και ότι αυτά που κάνει δεν είναι λογικά.
Μου είπε, επίσης, ότι με περιμένει εκεί που ξέρω, δίχως να μου εξηγήσει τον λόγο που θέλει τον παπά. Εγώ ήξερα το σημείο που περίμενε, αλλά δεν είχα σκοπό να πάω. Το σημείο αυτό βρίσκεται στην εθνική οδό Πύργου-Κυπαρισσίας, λίγο μετά τη διασταύρωση των Κρεστένων.
...στον δρόμο που πηγαίναμε, ο σύζυγός μου, μου ζήτησε να στρίψω σε ένα άνοιγμα.
...γνώριζα ότι σε αυτό το σημείο περιμένει ο Παναγόπουλος, αλλά δεν ήξερα τι θα του κάνει. Αφού στάθμευσα, βγήκα από το αμάξι και απομακρύνθηκα... Tότε άκουσα τον σύζυγό μου, ο οποίος βρισκόταν έξω από το αυτοκίνητο, να φωνάζει: ?παπαδιά, με φάγανε?.
...Μετά από λίγο άκουσα τον ήχο μιας μοτοσικλέτας την οποία κάποιος έθεσε σε λειτουργία και απομακρύνθηκε. Τότε κατάλαβα από τον ήχο της, ότι δράστης της δολοφονίας του άντρα μου, ήταν ο Νικόλαος Παναγόπουλος».
Γιατί ενώ γνώριζες το άτομο που σκότωσε τον σύζυγό σου, δεν το αποκάλυψες από την πρώτη στιγμή στην Αστυνομία;
Γιατί φοβόμουν τον Παναγόπουλο, μην κάνει κακό σε εμένα και στα παιδιά μου. Ο Παναγόπουλος, από την πρώτη στιγμή της σχέσης μας, μισούσε θανάσιμα τον σύζυγό μου... πριν ακόμη τον γνωρίσει, καθώς κι όποιον με πλησίαζε. Μου είχε πει, πολλές φορές «φέρ' τον εδώ ή να έρθω εκεί» και θα τον τακτοποιήσω:
«Μη φοβάσαι, εδώ είναι Ελλάδα, εσύ θα φύγεις, εγώ θα κρυφτώ, δεν θα μας βρίσκει κανείς. Στην Αμερική και δεν τους βρίσκουν..., θα μας βρουν στην Ελλάδα;».
Ο κτηνοτρόφος εραστής της Θεοδώρας, Νίκος Παναγόπουλος, που όπως παραδέχτηκε στον ανακριτή, είχε κατηγορηθεί πριν από χρόνια, στις ΗΠΑ, για αρπαγή ανηλίκου..., γνώρισε φέτος, παραμονές του Δεκαπενταύγουστου, τον ιερέα στο χωριό του στα Πυρά. Και αφού τον... βρήκε συμπαθητικό άνθρωπο, όπως λέει, λίγες μέρες μετά τον δολοφόνησε!
Στην κατάθεσή του ισχυρίζεται:
«Με τη Θεοδώρα Καρβέλα γνωρίστηκα μέσω του φίλου μου Ιωάννη Μιχόπουλου, τον Μάιο του 2012, και από τότε διατηρούμε ερωτική σχέση. Εχουμε συναντηθεί 4 φορές συνολικά, εκ των οποίων μία φορά στο χωριό της, Πυρά Φωκίδας, που πήγα από τις 14/8/2012 έως την 20/8/2012, μία φορά στην Τρίπολη σε χρόνο που δεν θυμάμαι και μείναμε μαζί μία μέρα σε ξενοδοχείο. Αλλη μία φορά στη Ζαχάρω Ηλείας στο τέλος του μήνα Ιουλίου 2012 και μία φορά στη λαϊκή αγορά του Πύργου Ηλείας, στις αρχές Ιουνίου. Μιλούσαμε όμως μαζί στο τηλέφωνο, τέσσερις φορές την ημέρα τουλάχιστον...
Τον σύζυγό της, ιερέα Αυγερόπουλο Αθανάσιο, τον συνάντησα πρώτη φορά όταν πήγα στο χωριό τους την 14/8/2012, ....αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για έναν συμπαθητικό άνθρωπο. Αντίθετα, η σύζυγός του ήθελε να τον βγάλει από τη μέση, όπως χαρακτηριστικά μου έλεγε, για να κάνει τη ζωή της.
Τον κατηγορούσε ότι τη χτυπούσε, ότι της είχε καταστρέψει τη ζωή και ότι ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.
...Στο διάστημα που έμεινα στην Πυρά, στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έχει, μου είχε πει κατ΄ιδίαν ότι πρέπει να βγει από τη μέση ο παπάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger