Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Δήλωση Β’ Αντιπροέδρου της Βουλής κ. Αθανασίου Νάκου (για τον τριάντα ευρόπουλο )



Ο Β’ Αντιπρόεδρος της Βουλής, βουλευτής Μαγνησίας κ. Αθανάσιος Νάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επειδή ο κατ’ αποκλειστικότητα εδώ και χρόνια ασχολούμενος με το πρόσωπό μου κ. Τριανταφυλλόπουλος, επανήλθε δριμύτερος, αυτή τη φορά εκμεταλλευόμενος την ιδιοτέλεια και –για τους γνωρίζοντες– την ιδιορρυθμία του συνταξιούχου καθηγητή μέσης εκπαίδευσης κ. Σαράντη, είμαι υποχρεωμένος, προκειμένου να προασπίσω την τιμή μου αλλά και την τιμή και την επαγγελματική υπόσταση μελών της οικογένειας μου, να χρησιμοποιήσω πλέον κάθε μέσο που ο νόμος παρέχει στους συκοφαντούμενους και μάλιστα κατά συρροή.
Γι’ αυτό το λόγο, τόσο ο υιός μου Σταύρος Νάκος όσο και εγώ προσωπικά καταθέσαμε για άλλη μία φορά μηνύσεις και αγωγές για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των κκ Τριανταφυλλόπουλου και Σαράντη.
Ο κ. Σαράντης, ο οποίος διατηρεί ιδιοκτησία στην οδό Ερμού, στο Βόλο, έχει εδώ και χρόνια αποδυθεί σε αγώνα για να ματαιώσει την ανέγερση οικοδομής σε όμορη ιδιοκτησία, προκειμένου να συνεχίσει να έχει ανεμπόδιστη θέα από τα παρανόμως υφιστάμενα παράθυρά του.
Προκειμένου να επιτύχει τούτο, έχει προσφύγει κατά της εγκυρότητας της εκδοθείσας οικοδομικής άδειας σε όλες τις υπάρχουσες αρμόδιες υπηρεσίες της ελληνικής επικράτειας καθώς και στο Διοικητικό Εφετείο Λάρισας, με την ακυρωτική διαδικασία.
Όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο, δεν δικαιώθηκε από καμία υπηρεσία ή από το Δικαστήριο, γιατί απλούστατα δεν έχει δίκαιο.
Αφού εξάντλησε όλα αυτά τα μέσα, θεώρησε καλό να απευθυνθεί στον έχοντα σε μόνιμη βάση αναλάβει την κατασυκοφάντησή μου –γιατί άραγε;– κ. Μάκη Τριανταφυλλόπουλο.
Η προσωπική μου εμπλοκή στην υπόθεση είναι ότι την ανοικοδόμηση του ανήκοντος σε άλλους οικοπέδου, επί του οποίου πρόκειται να ανεγερθεί η εν λόγω οικοδομή, ΠΙΘΑΝΟΝ να αναλάβει η τεχνική εταιρία του υιού μου, η οποία εδώ και 35 χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο των κατασκευών.
Αυτό, λοιπόν, το «λαυράκι» διαφθοράς ανακάλυψε ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, ο οποίος το διάνθισε με παλιότερες, από  χρόνια, συκοφαντικές «καταγγελίες», για τις οποίες θα κληθεί να λογοδοτήσει ενώπιον του αρμόδιου δικαστηρίου στις 7 Φεβρουαρίου 2013.
Πίστευα και πιστεύω ότι η ζωή και η εν γένει δραστηριότητα των πολιτικών, πρέπει να βρίσκεται συνεχώς στη δημόσια κρίση, γιατί αυτό διασφαλίζει τη δημοκρατική λειτουργία.
Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, αυτή η αρχή όχι απλώς δεν έχει την παραμικρή εφαρμογή αλλά αντιθέτως πρόκειται για συνεχή και απροκάλυπτη κατασυκοφάντηση, η οποία πάντως προσωπικά δεν με πτοεί, αφενός γιατί έχω ζήσει εδώ και χρόνια τον εναντίον μου βρώμικο πόλεμο και αφετέρου γιατί δεν έχω το παραμικρό να κρύψω και ως εκ τούτου τίποτα να φοβηθώ.
Εκείνο όμως που δεν μπορώ να ανεχτώ και με εξοργίζει, είναι ότι οι συκοφάντες, στην προσπάθεια τους να πλήξουν εμένα, έχουν στραφεί και εξακολουθούν να στρέφονται εναντίον μελών της οικογένειας μου και της επαγγελματικής υπόστασής τους.
Αλήθεια, από πότε απαγορεύεται στα παιδιά των πολιτικών να ασκούν ελεύθερο επάγγελμα, προκειμένου να μην γίνονται βορά κάθε ιδιοτελούς συκοφάντη λόγω της ιδιότητας του πατέρα τους;
Εν κατακλείδι, δηλώνω ξεκάθαρα ότι για μένα η περίοδος ανοχής που επέδειξα μέχρι τώρα έναντι αυτής της οργανωμένης προσπάθειας συκοφάντησής μου, έχει τελειώσει!
Στο εξής, θα χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσο εναντίον οιουδήποτε θελήσει να βλάψει εμένα ή την οικογένεια μου συκοφαντώντας μας.
Ας το γνωρίζουν αυτό καλά τόσο οι φυσικοί όσο και οι ηθικοί αυτουργοί της επαίσχυντης τακτικής που ακολουθούν εναντίον μου»    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger