Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

«Μειώστε τα ενοίκια των εμπορικών καταστημάτων στην Σκόπελο»



Έκκληση προς τους ιδιοκτήτες από το skopelosnews
Έκκληση στους ιδιοκτήτες των εμπορικών ακινήτων να μειώσουν τα ενοίκια στο νησί μας  κάνουμε σήμερα μέσα από το skopelosnews .Kυριοι  γνωρίζεται ότι περίπου τα 2/3 των εμπορικών επιχειρήσεων στεγάζονται σε μισθωμένα καταστήματα,στην σκόπελο . το δε μίσθωμα αποτελεί ποσοστό 20%-30%και 50% σε μερικές περίπτωσης (έχουμε τα στιχοια)  του συνολικού λειτουργικού κόστους τους ενώ σύμφωνα με την τελευταία τουριστική σαιζόν 2010 τα πράγματα είναι πολύ χειροτέρα από επισκέπτες στο νησί μας και από διανυκτέρευσης 
μεγάλη πτώση μέχρι και 40%

όλοι ξέρουμε ότι ένα μεγάλο μέρος ευθύνης είναι τα πανάκριβα εισιτήρια στα πλοία το δεύτερο είναι η οικονομική κρίση .θα πρέπει να δουν και να καταλάβουν το πρόβλημα τον επαγγελματιών η εποχές που εζητάγατε και της περισσότερες τα περνάτε τρελά ποσά τελείωσαν βλέπουμε να κλείνουν το ένα μετά το άλλο καταστήματα .Δεν μπορεί για τρύπες καταστήματα 20-25 τμ να παίρνεται 1500 ευρώ  και να ζητάτε παραπάνω την στιγμή που στο κολονάκι τα αντίστοιχα καταστήματα έχουν 300 ευρώ ενοίκια ναι τόσα είναι Στον βόλο 200 ευρώ νοικιάζονται σήμερα ανοίξτε εφημερίδες και θα καταλάβετε δεν είναι δυνατόν την στιγμή που η σαιζόν έχει μειωθεί στης 20 μέρες και έχουν κόψει σύνταξης μισθούς κοντεύουν να κόψουν και της  ζωές μας ε κάντε και εσεις  μια μικρή παραχώρηση αφού παίρνεται υπέρογκα ενοίκια σήμερα συμφώνα με της άλλες τουριστικές περιοχές της Ελλάδος Τελειώνοντας να πούμε  τώρα για τα  εμπορικά που  έχουν ακόμη ένα μεγάλο πρόβλημα αφού βάλλεται από τη συνεχή δημιουργία μεγάλων εμπορικών μονάδων στο νησί μας  
Δεν θα αφήσουμε έτσι το θέμα έχουμε ξεκινήσει  μια ερευνά που κάνουμε και σύντομα θα έχουμε κάποια στοιχεία περισσότερα και  θα τα  δημοσιεύσουμε
Από την ομάδα του skopelosnews

http://skopelos-news.blogspot.com/

ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ !!!

Κοίτασμα πετρελαίου στη Σκόπελο
Στην απέραντη γαλάζια ελληνική θάλασσα, στο βυθό του Αιγαίου, όπως αναφέρεται σε επιστημονικές έρευνες, αλλά αποδεικνύεται και από φωτογραφίες αμερικανικών δορυφόρων, υπάρχουν γιγαντιαία κοιτάσματα εκμεταλλεύσιμου –στις περισσότερες περιπτώσεις- πετρελαίου. Μια τέτοια περιοχή είναι και η Σκόπελος, στην οποία υπολογίζεται ποσότητα παραγωγής 60 εκ. βαρελιών ετησίως.

Από τις έρευνες που έχουν γίνει έως σήμερα το μέγεθος των κοιτασμάτων που υπάρχουν στο Αιγαίο θεωρείται πως είναι μεγάλο, καθώς όχι απλά υπάρχουν ενδείξεις για την ύπαρξη πετρελαίου, αλλά έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες με θετικά αποτελέσματα.

Πιο συγκεκριμένα στις 24 Ιουνίου ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος η πρόθεση να κατατεθεί νομοσχέδιο για την ίδρυση Φορέα Υδρογονανθράκων με στόχο την έρευνα για τον εντοπισμό πετρελαίου και φυσικού αερίου στο Αιγαίο, το Ιόνιο και τη θαλάσσια περιοχή της Κρήτης.

Με τη σύσταση του Φορέα θα προχωρήσουν άμεσα και οι έρευνες για τον εντοπισμό πετρελαίου και φυσικού αερίου στις ελληνικές θάλασσες και θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός για την ενοικίαση, όπως λέγεται, 42 θαλάσσιων οικοπέδων, στα οποία ερευνητικά πλοία από διάφορες εταιρίες θα επιχειρήσουν να βρουν πετρέλαιο μεταξύ αυτών και στην περιοχή της Σκοπέλου.
Συμφώνα με πολλές μαρτυρίες στην παράλια στον Στάφυλο το 1965 και κατά την περίοδο τον σεισμών στο τέλος της παράλιας  μπλε φωτιά έβγαινα από την θήλασα και ήταν έντονη η μυρουδιά του αερίου σε μεγάλη απόσταση . 
http://skopelos-news.blogspot.com/

Απαγόρευση της κυκλοφορίας πότε να περιμένουμε;


Απαγόρευση συναθροίσεων επέβαλε η Κυβέρνηση προκειμένου να αποφύγει τις κινητοποιήσεις των αγροτών. Ο συναγελασμός άνω των δύο ατόμων θεωρείται κίνημα κατά του πολιτεύματος. Ευτυχώς που πρόλαβε η Τζούλια και έτσι δεν δέχτηκε ακόμη ένα χτύπημα ο ελληνικός κινηματογράφος.
Τώρα αναμένουμε την απαγόρευση της κυκλοφορίας. Και μη νομίζετε ότι χρειάζεται  υπουργική απόφαση. Εκεί που βρίσκεται η τιμή της βενζίνης, με το ύψος των μισθών (των «προνομιούχων» που εργάζονται) και των συντάξεων, θα αυτοπεριορισθούμε όλοι  σπίτι.
Εξοικονομώ (το αυριανό φαγητό) κατ’ οίκον.
Τώρα που έχουμε σπίτια, πριν μας τα μαζέψουν οι τράπεζες, ας τα απολαύσουμε.
Όσοι  μετά τη δύση του ηλίου συλλαμβάνονται με μικροποσότητες ευρώ θα προσάγονται στην Κομμαντατούρ για τα περαιτέρω. Αν πάνω τους έχουν και γεμάτο πακέτο τσιγάρα θα οδηγούνται στο αυτόφωρο, ως εν δυνάμει καταπατητές της απαγόρευσης.
Στα κρατητήρια θα μαθαίνουν το νέο άσμα του υπαρκτού εν ελλάδι σοσιαλισμού:
Θα είμαι καλό παιδί, δεν θα είμαι καπνιστής,
Αρκεί στην Κυβέρνηση να είναι ο Παπουτσής.
Μικρός Οδυσσέας

Ομιλία του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών «Κραυγή» για παραγωγική σύνδεση ναυτιλίας - πατρίδας


Να παραμείνει συνδεδεμένη η Ελληνική Ναυτιλία με την Ελλάδα ζητούν οι Έλληνες εφοπλιστές. Αυτό αποτύπωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θόδωρος  Βενιάμης στην ομιλία του στο πλαίσιο της  Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

«Η  ναυτιλία των Ελλήνων, από τις πιο ισχυρές ναυτικές δυνάμεις του 21ου αιώνα, που παραδοσιακά και συστηματικά επανεπενδύει τα όποια κέρδη της στην ανάπτυξη και στον συνεχή εκσυγχρονισμό της, αλλά και με το πλεονέκτημα των πολλών επιλογών την εποχή  της παγκοσμιοποίησης, δεν ζητά τίποτα περισσότερο  και τίποτα λιγότερο, από το να παραμείνει συνδεδεμένη παραγωγικά με την πατρίδα, αλλά και απερίσπαστη στη δύσκολη καθημερινή της προσπάθεια  ανά τον κόσμο» και προσέθεσε:

« Γιατί σε κρίσιμες περιόδους, προσφέρει, όχι μόνο παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες στην παγκόσμια κοινότητα, αλλά και κυρίως, προσφέρει στον τόπο προσοδοφόρο απασχόληση, πολύτιμο συνάλλαγμα και υψηλό κύρος. Και ακόμη, προσφέρει με ανιδιοτέλεια το αθόρυβο και ουσιαστικό κοινωνικό της έργο για την υγεία, την παιδεία και τον πολιτισμό».

Ο Θ.Βενιάμης θέλησε να χαμηλώσει τους τόνους στην αντιπαράθεση της ΕΕΕ με την ελληνική κυβέρνηση, δείχνοντας καλή θέληση και  πνεύμα συνεργασίας: 

«Το θετικό κλίμα που επικράτησε κατά τη συνάντησή μας με τον κ. Πρωθυπουργό τον περασμένο μήνα, οι συνεργασίες που ακολούθησαν με τους αρμόδιους υπουργούς, αλλά και η εκδηλωθείσα πολιτική βούληση για τη δημιουργία του Ναυτιλιακού Κέντρου, της ανάπτυξης του πρώτου λιμανιού της χώρας και της αναμόρφωσης της ναυτικής εκπαίδευσης, δικαιολογούν νομίζω την προσδοκία ότι η ναυτιλία, τη δύσκολη αυτή περίοδο, θα έχει την οφειλόμενη κατανόηση ως ένδειξη ελάχιστης στήριξης από μέρους της Πολιτείας, αφού, μάλιστα, υπάρχει επίσημη δέσμευση για την διατήρηση στο ακέραιο του θεσμικού πλαισίου που τη διέπει.»

 Ο πρόεδρος της ΕΕΕ εστίασε και στο σημαντικό ρόλο και την  συνεισφορά της Ελληνικής Ναυτιλίας στην ελληνική οικονομία εν μέσω παγκόσμαις οικονομικής κρίσης:

«Σε αυτό το εξαιρετικά  ρευστό  και ασταθές περιβάλλον, η ναυτιλία των Ελλήνων κατόρθωσε  να διατηρήσει τη δύναμή της, να  συνεχίσει την ανανέωση του στόλου της με ελεγχόμενους ρυθμούς, σε πολλές περιπτώσεις και να ενισχύσει  το εθνικό νηολόγιο.

 Ήδη 3.000 περίπου πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας, χωρητικότητας 180.000.000 dwt  προσφέρουν αξιόπιστες μεταφορικές υπηρεσίες  σε όλους τους τομείς του θαλάσσιου εμπορίου, γιατί ενσωματώνουν  την πιο εξελιγμένη  ναυτική τεχνολογία και γιατί τελούν  υπό διαχείριση  που συνδυάζει με επιτυχία,  την  παράδοση με την καινοτομία» και κατέληξε:

«Αυτός  πιστεύω,  είναι  και ο κύριος  λόγος της αντοχής μιας τόσο μεγάλης ναυτιλίας σε ένα τόσο δυσμενές  οικονομικό περιβάλλον και υπό συνθήκες σκληρού ανταγωνισμού.

Ενδεικτικά αναφέρω, ότι η ελληνόκτητη ναυτιλία αντιπροσωπεύει σήμερα σε χωρητικότητα το 40%, της Κοινοτικής  και το  15 % της Παγκόσμιας. Σύμφωνα με μελέτη της Τράπεζας της Ελλάδος, οι εισπράξεις από τη ναυτιλία, ανέρχονται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα  σε σύγκριση με αυτές των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα, καλύπτουν το 6% του ΑΕΠ, ενώ στους 27 εταίρους μας δεν υπερβαίνουν το 1%, λαμβανομένου, βέβαια υπόψη, του εύρους ορισμένων  ευρωπαϊκών οικονομιών.

Ως προς την πορεία της ναυτιλίας  στη  δύσκολη εθνική συγκυρία, θα ήθελα να επισημάνω ότι περισσότερες από 1.300 ναυτιλιακές εταιρίες (μια άκρως δυναμική  επιχειρηματική  κοινότητα) είναι εγκαταστημένες σήμερα στην Ελλάδα  με  τάση  για ολοκληρωμένη από εδώ, διαχείριση των πλοίων του στόλου τους. Και αυτή η σημαντική εξέλιξη, παρά τις υπάρχουσες εγγενείς δυσχέρειες και, βεβαίως, παρά την περιπέτεια της διάλυσης του ιστορικού Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας τον Οκτώβριο του 2009  με πρακτικές και ψυχολογικές συνέπειες για τους φορείς του κλάδου».
Κοίτα ποιος μιλά . Ρε δεν ντρεπόσαστε καθόλου δεν χορτάσατε αμάν δηλαδή όλα δικά σας τα θέλετε μην βγάζετε 100 εκατομμύρια βγάλτε 99 καταστρέψατε την ελληνική ναυτιλία τα νησιά μας τους ναυτεργάτες τι άλλο θέλετε ρε?

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου