Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Φαίη Σκορδά: "Ο Γιώργος μας μιλάει και στον πληθυντικό πια επειδή είμαστε δυο"

H Φαίη Σκορδά έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη και μίλησε για όλα.  "Αρχικά όταν μας πρότειναν την εκπομπή κι αρχίσαμε να το συζητάμε, νόμιζα ότι μας έκαναν πλάκα. Δεν μπορούσα να το πιστέψω, μου φαινόταν σαν αστείο", ανέφερε η παρουσιάστρια και πρόσθεσε για τις πρώτες δυο βδομάδες στο “Πρωινό mou”: "Να φανταστείς ότι ο ένας κλωτσούσε τον άλλον κάτω από το τραπέζι".
"Ο Γιώργος είναι πιο αυθόρμητος στις αντιδράσεις του. Αγχώδεις είμαστε και οι δυο. Ο Γιώργος ό,τι κι αν σκεφτεί, θα το πει εκείνη την ώρα. Αν θέλει να κάνει πλάκα, θα το ζήσει 100%, αν κάτι τον ενοχλεί θα το πει. Είναι ένας πολύ αυθεντικός άνθρωπος στις αντιδράσεις του… Εγώ είμαι πιο σκληρή στη δουλειά απ’ ότι ο Γιώργος τελικά. Φαντάσου ότι όλα αυτά τα χρόνια κρατώ τηλεοπτικό ημερολόγιο και σημειώνω τα λάθη που έχω κάνει" δήλωσε η Φαίη Σκορδά.

Όσον αφορά την εγκυμοσύνη  της, η γνωστή παρουσιάστρια τόνισε: "Μεγάλωσα με το όνειρο να κάνω μεγάλη οικογένεια. Όταν το λέω στο Γιώργο με ρωτά: “Δηλαδή πόσο μεγάλη;”. Με κοιτά τρομαγμένος…”.
Τέλος, μιλώντας για το πρωινό ξύπνημα είπε: "Τώρα πάσχω από αϋπνίες και πρόσφατα ο Γιώργος, ενώ μ’ αφήνει ένα περιθώριο 40 λεπτών να χουζουρέψω στο κρεβάτι μου είπε: “Σηκωθείτε ήρθε η ώρα” γιατί μας μιλάει και στον πληθυντικό πια επειδή είμαστε δυο, “ήρθε η ώρα να φύγουμε".
Πηγή: Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger